Bio

Bästa dagen på länge. Vaknade med en vän. Under dagen anlände ytterligare en. Kvällen avslutades med bio, med han. 

Ville hålla hans hand. Ville kyssa honom. Vill ha honom här under samma täcke. Han är fin. Komplicerad. 
Känner mig som en spelpjäs ibland. Skulle inte jag fråga, nästan tjata om att ses, skulle det kanske inte bli av... Eller?

Ibland tror jag att det är jag som är den fege av oss, fast nej. Jag öppnar dörrar för honom här och där. 
Svårt att låta bli, att fråga, ta upp snacket.. LÅT BLI, man kan vinna på det. 

Ensamheten gnagar sakta ihjäl mig. Den omvandlar mig långsamt. Jag hatar den, kommer aldrig bli vän med den! 
Nu ska jag slummra med min fina Arrac vid min sida ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0