Julafton -14

Yes. Julafton 2014 spenderas på avd 27 Gävle sjukhus. Jag hade fått åkt hem några timmar, men valde att avstå det. Pressat. Julmat. Människor. Julen i huvudtaget! Här på 27:an kunde jag enkelt glömma den då alla dagar ser likadana ut här. 
Jag kommer att åka till Lingbo imorgon istället. Spännande. Jag vet inte, jag kanske äter som en häst? Kanske inte äter alls? Det visar sig. Det måste få bli så.
Hatar att jag blir tjock. Hatar att vågen i princip varje gång visar plus. Vill ändra på det när jag kommer hem. 

Saknar en varm famn. Är inte ett dugg sugen på en karl. (Och nej inte en tjej heller!) Bara en varm trygg famn att vila lite hos ibland när man behöver det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0